حضور رئیس نمایندگی وزارت خارجه در جشن غدیر و آیین عقد اخوت مردم و مسئولین
علی شیخعلی، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس، پنجشنبه ۱۴ خرداد ماه در آیین عقد اخوت مردم و مسئولین و جشن غدیر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) شرکت کرد.
در این مراسم که به مناسبت عید سعید «امامت و ولایت» و همزمان با سی و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، مردم و مسئولین ضمن عقد اخوت و تجدید میثاق با بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و رهبر شهید امّت، با یکدیگر پیمان بستند که در بیعت و همگام با مقام معظم رهبری، در راه صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای کشور، از هیچ مجاهدتی فروگذار نکنند.
این مراسم به میزبانی آیتالله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد و ایشان نیز به ایراد سخن پرداختند.