امروز جمعه  ۵ تير ۱۴۰۵
۱۴۰۵/۰۲/۳۱- ۱۱:۰۰ - مشاهده: ۵۲

حضور نماینده وزارت خارجه در مراسم دومین سالگرد شهدای خدمت

نماینده وزارت امور خارجه در شیراز در مراسم دومین سالگرد شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه فقید کشورمان در حرم مطهر شاه چراغ (ع) حاضر شد.

مراسم دومین سالگرد شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور پیشین، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه پیشین کشورمان و همراهان شهید ایشان، عصر چهار‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ ماه با حضور آیت‌الله دژکام؛ نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دکتر امیری، استاندار فارس و اقشار مختلف مردم شهیدپرور شیراز، با سخنرانی دکتر سیّد مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(قدس سره)، در حرم مطهر برگزار شد.

علی شیخعلی، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز نیز در این مراسم حاضر شد و به مقام شهدای خدمت ادای احترام نمود.

تصاویر

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما